Skip to content

Cristina CHIPURICI

30 Noiembrie 2011

Continui seria de oameni de succes, foarte tineri din lumea PR-ului, cu Cristina CHIPURICI a.k.a. Pyuric, femeia care are job-ul visurilor mele în România. O las pe ea să spună despre ea (pe scurt) şi după o să adaug şi eu câteva impresii formate de când ii urmăresc activitatea.

Pe scurt: Am terminat jurnalismul, in 2007 am fondat blogul Monden.info (cel mai de succes blog de muzica & filme din Romania, axat pe articole de monden fara barfe, scandaluri, nuduri etc), in prezent ma ocup de promovare de artisti (lucrez cu ‘gasca’ Okapi Sound: Grasu XXL, Guess Who, Spike, Agresiv, Maximilian) si imi fac masterul in Music Business @ Berklee College.

Rândul meu: Apreciez foarte mult la ea pasiunea de care dă  dovadă, se vede de la o poştă că-i place ceea ce face, seriozitatea şi ingeniozitatea. În descrierea ei n-a menţionat, din modestie probabil, că artişti pe care ea îi promovează sunt cei mai de succes de ceva vreme bunăăă, blogul Monden.info, ce a luat naştere fără nici un ban, a fost vândut între timp (primul blog vândut din România), pe o grămadă de bani (40 000 euro din câte am înţeles). Ca o concluzie, pe tot ce pune mâna Pyuric se transformă în platină.

Predau din nou legătura, pentru descrierea pe lung a celui mai tare PR din România, în opinia mea! Apăsaţi aici!

From → Relatii Publice

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

