Skip to content

Vreau să fiu miliardar, din PR

25 Noiembrie 2011

Am o mică problemă. Lucrarea mea de licenţă are ca temă: PR-ul în industria muzicală. Nu asta e problema. Pentru a realiza această lucrare, aleasă cu drag de mine, am nevoie de câteva interviuri ( informaţii din interior, din prima linie a industriei). Ştiu şi pe cine vreau să intervievez, nici asta nu e problema.  Prima pe listă, capul de afiş, erou principal, este Cristina CHIPURICI, cunoscută şi sub numele de Pyuric, care, printre sutele de proiecte şi chestii în care este implicată, este şi PR-iţa celor de la Okapi (Guess Who, Grasu XXL, Maximilian, etc.). Necazul, supărarea, of-ul, amărăciunea, jalea este că nu mă loveşte inspiraţia atunci când vreau să găsesc o abordare bună….cum să deschid subiectul? ce ofertă să fac astfel încât să fie de nerefuzat??? Am mai multe variante de răspuns ( ca Virgil Ianţu) la problema mea,  şi nu ştiu pe care s-o aleg…dacă e să continui analogia cu Vrei să fi miliardar, cred că eu sunt în punctul în care mai am o întrebare până la marele premiu (pe care evident n-o ştiu) şi singura variantă ajutătoare e Întreabă publicul, adică pe voi!

Deci, ce să fac?

  • O variantă ar fi abordarea prin nişte cunoştiinţe comune pe care le avem, dar mi se pare un pic aiurea să procedez aşa…pilele şi şpaga nu-mi plac, ce eu n-am gură şi tupeu?
  • A doua variantă ar fi abordarea simplă, foarte politicoasă, printr-un mail scris citeţ şi ordonat, unde să o întreb dacă nu ar vrea să-mi răspundă la câteva întrebări (asta are cele mai mari şanse de reuşită părerea mea)
  • A treia variantă ar fi să o abordez pe Facebook, şi în timpul conversaţiei, să mă pierd ca de obicei în detalii şi alte cele, şi ea să nu mai înţeleagă nimic
  • A patra variantă e să aştept, poate se întâmplă o minune şi mă abordează ea pe mine.

Acum e rândul publicului să aleagă! Aveţi 30 de secunde:))

Lăsând gluma şi pe Ianţu la o parte, aştept idei, poate e ceva la care nu m-am gândit…

Aştept şi mesaje de îmbărbătare, ar fi cazul!

P.s. Oare ce-ar face Bernays?

From → Relatii Publice

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

