Skip to content

PR-ul tânăr şi neliniştit

22 Noiembrie 2011

Zilele până o să împlinesc 22 de ani se împuţinează cu repeziciune. Dacă e să fac o retrospectivă a tot ce am realizat eu până acum în mai toate domeniile care mă interesează (sau interesau), senzaţia de satisfacţie nu va întârzia să apară. Per ansamblu sunt mai mult decât mulţumit!

Din păcate, domeniul Relaţiilor Publice  nu se numără printre ele. În afară de materiile studiate la facultate legate de acest subiect, nu prea m-am implicat în ONG-uri, în proiecte sau alte chestii şi minuni în care să-mi testez, îmbunătăţesc cunoştiinţele şi experienţa. Şi când zic nu prea înseamnă cam deloc. Acum că stau să mă gândesc, motivele pentru care mă feream de astfel de activităţi mi se par un pic stupide ( eram de părere că faza cu voluntariatul la BEST sau AIESEC ş.a.m.d. e formă mai atrăgătoare de a păcăli studenţii, recompensându-le munca, care apropo nu e deloc puţină sau uşoară, cu promisiuni şi vise deşarte de cariere şi salarii fabuloase ). Plus că nu aveam eu timp de aşa ceva, trebuia să petrec ca un rockstar…

De ce scriu toate aceste lucruri….pentru că am dat peste genul de articol care mie îmi place mult, un articol despre un tânăr de succes, pe numele lui, Paul Olteanu, care are aproape aceeaşi vârsta ca a mea ( el are deja 22 de ani, ce bătrân!). Omul m-a întrecut detaşaaaat la capitolul activitate în Relaţii Publice:

Paul Olteanu a petrecut ultimii 6 ani în ONG şi training, unde a contribuit, alături de colegii săi, la proiecte de peste 2,000, 000 de euro. A absolvit Universitatea Româno-Americană (Facultatea de Management-Marketing), iar la 18 ani a devenit trainer al Fundaţiei CODECS pentru Leadership. Din 2009 până în 2010 a ocupat funcţia de Marketing & Sponsorships Manager la MaiMultVerde, iar în prezent este Head of PR în cadrul Universităţii Româno-Americane.

Relaţionist înnăscut, ce mai!

Articolul despre care vă ziceam îl găsiţi aici. Personal, l-am citit cu multă plăcere.

Toată stima din partea mea! Am convingerea că vom mai auzi despre el în viitor!

P.s.:  Staţi liniştiţi, şi de mine o să auziţi!

From → Relatii Publice

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

