Skip to content

Campania KFC: $20,000 pentru cel mai tare tweet!

15 Noiembrie 2011

Cu 2.5 milioane de burse şcolare oferite anual în Statele Unite, KFC şi-a dat seama că trebuie să coacă ceva inovativ care să atragă atenţia publicului, cu ocazia celei de-a 75 bursă, din cadrul Colonel’s Scholars program. De aceea, KFC şi Weber  Sandwick au decis să renunţe la învechita metodă de câştigare a bursei…eseul…şi să ofere o bursă de $20.000 unui singur tweet. Doritorii  aveau la dispoziţie doar 140 de caractere ( cu tot cu hashtag-ul #KFCScholar) pentru a reuşi să convingă pe cei de la KFC de ce merită tocmai ei bursa.

Campania a fost anunţată via USA Today story şi a reuşit să genereze o valvă uriaşă: peste 1000 de apariţii în media şi milioane de păreri, inclusiv 2 articole AP Wire, multiple articole în cadrul CNN Headline News, MSNBC, The Weather Channel şi NBC National News.

Online-ul a fost prins şi el în febra acestei campanii, generându-se peste 9 milioane de reacţii la multitudinea de tweet-urile postate la începutul campaniei. Mai mult de 2800 de doritori au postat tweet-uri pentru a câştiga cei $20,000, iar KFC Twitter a cunoscut o creştere de 20% de followers.

Printre aceştia s-a numărat şi Amanda Russell (17 ani), a cărui tweet “Hey Colonel! Your scholarship’s the secret ingredient missing from my recipe for success! Got the grades, drive, just need cash!” a reuşit sa câştige bursa de $20,000.

Oare nu vin şi în România cu astfel de burse?

Anunțuri

From → Relatii Publice

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: