Skip to content

ce are Google în +

30 Octombrie 2011

Mi-e dor de vremurile în care trebuia să-mi strig prietenii la balcon sau să le bat la uşă ca să-i chem afară, de vremurile în care ne jucam fotbal şi alte sute de jocuri, pe bune, în parcarea din spatele blocului, nu doar dădeam ca disperaţii click-uri, ca acum, la diverse joculeţe pe Facebook. Nu sunt mare fan Facebook. Am cont mai mult din necesitate, e deja dovedit faptul că nu exişti dacă n-ai Facebook în zilele noastre. Recunosc, sunt cam leneş. Mă ocup rar de contul meu, a durat muuult timp până să ajungă la stadiul în care e acum.

Am avut înainte Hi-5, dar l-am şters din comoditate…prea multe conturi dau bătăi de cap şi consumă multă energie.

Ce vroiam să subliniez cu aceste rânduri e că, deşi iniţial n-aveam nici cea mai mică intenţie de a mă alătura unei noi reţele de socializare, acum după ce am văzut puţin cu ce se mănâncă Google Plus-u, parcă i-aş da o şansă.

M-am uitat la  http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BeMZP-oyOII , care mi s-a părut foarte tare. Google a reuşit, după părerea mea, să creeze o reţea de socializare mult mai atrăgătoare, cu un aspect puţin mai serios şi mai respectabil.

O să-mi continui analiza acestei noi reţele şi o să revin cu amănunte.

From → Relatii Publice

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

