Skip to content

Cum se mişcă Facebook-u în România

24 Octombrie 2011

Domnul Cristian Manafu urmăreşte de mai bine de 2 ani evoluţia platformelor sociale din România (are el ceva motive). Eu il urmăresc de ceva vreme (nu chiar 2 ani…nici măcar 1..dar fac progrese) pe Manafu (a nu se înţelege că-l urmăresc în sensul ala ciudat).

La el pe blog am dat peste acest articol despre ascensiunea Facebook-ului cu F mare pe plaiurile noastre mioritice. Omul ne dă până şi o previziune personală (Nostradamus e mic copil). Zice aşa:  „Cu 3,85  milioane de conturi deschise din România până în acest moment, nu văd un motiv pentru care nu ar depăşi pragul de 4 milioane odată cu trecerea în noul an.”

Eu cred că o să aibe dreptate.  Oricum, dacă o nimereşte şi pe asta îi rămân fidel minim 3 ani!

P.S. Mă bucur că Hi-5 e în picaj liber! Nu mi-a plăcut niciodată! Aveam mulţi prieteni oricum!

From → Relatii Publice

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

