Skip to content

cică e greu să lucrezi în PR

11 Octombrie 2011

                                                                                      

Îmi place de mor la facultate. Merg cu drag la cursuri, seminarii, mă înţeleg foarte bine cu majoritatea colegilor. Am ce învăţa de la fiecare profesor. majoritatea cursurilor de  până acum au fost ( din fericire) pe placul meu. Printre ele se numără şi cele de PR ( introducere, metode, strategii, campanii, etc).  Subiectul mi-a captivat atenţia din prima ( ca-n piesa lui Ştefan Bănică: ne-am văzut, ne-am plăcut…), toate aplicaţiile le-am făcut cu destul de multă uşurinţă. Făcând un rezumat la toate aceste lucruri, ceea ce vreau să spun e că, mie personal, munca de PR mi se părea floare la ureche. Până am dat de acest articol care m-a trezit mai tare decat alarma mea zgomotoasă. La facultate ne-au invatat ca intre PR-işti, jurnalişti şi bloggeri trebuie să se creeze o relaţie bună, că publicurile ţintă sunt destul de uşor de identificat şi organizat, şi o grămadă de alte idei care, rând pe rând, au fost contrazise în articol, de către autor, care e în prima linie a PR-ului de caţiva ani buni. Acum nu mai ştiu ce să cred…

From → Relatii Publice

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

